Tja!

Nej men alltså jag dampade sönder på spelet , Först ägde jag ut alla som jag spelad med men sen sköt en i mitt "lag" mig och då slängde jag ut tangentbordet... RIP Iaf var i stockholm idag och handlade lite hollister kläder och ett paar otroligt sköna jeansshorts på hm (70 :- är inte alls dyrt så passade på att köpa dom!) Var sedan på vero moda och köpte ett armband så TACK EMMA FÖR ARMBANDET! Bästa födelsedags presenten! Riktigt snyggt! (fick ett presentkort av henne så hon har liksom köpt armbandet till mig kan man säga) Www.egf.blogg.se Haft en lyckad dag !;)



Kommentarer
Emma

Haha, varse! ;)

2012-07-08 @ 14:32:16
URL: http://www.egf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0