Kyssar

Ja , jag vet att jag inte är perfekt.
Jag är långt ifrån att kunna betraktas som en modell.
Jag har massa ärr för att jag har en historia .
Jag är Verkligen inte smal .
Jag har kanske inte det perfekta ansiktet eller det långa håret alla drömmer om.
Jag har både gjort bra saker och otroligt dåliga saker.
Och jag vet att jag skulle kunna sitta och skriva en hel bibel om mina "fel"
men vart jag vill komma med det här inlägget är att oavsett alla dessa fel finns det personer där ute som finns där vid min sida .
Spelar ingen roll vad jag har gjort för dumt eller vad jag har utsatt dom för.
De personerna lämnar mig aldrig oavsett.
Står vid min sida i vått och torrt.

Jag säger det inte ofta men jag älskar er❤ (ni vet vilka det är!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0