Kommentar

Fick en kommentar om "praktikplatsen" blogg.se är cp så ser inte kommentarerna efter typ en vecka men här kommer svaret: Jag mejlade aud som har massa ridläger under sommaren som ligger på ekerö. KARLSHEM heter ridlägret. Undrade då i Mejlet om det finns möjlighet att få sommarjobba hos dom nästa sommar men man måste praktisera hos dom en vecka denna sommar då man visar om man är något att "ha" till nästa sommar . Och självklar får jag praktikplats veckan jag ska till Göteborg! Asnice! Eller inte....:/ Tack för frågan! Bara att fråga mera så svarar jag så fort och ärligt som jag kan! Kram på dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0