Jag ska klara mig

Jag ska klara mig , stå på egna ben nu. Hur jobbigt det än är. Och allt jag upplevt senaste året är nog det jobbigaste man kan uppleva och ingen av mina kompisar tror jag förstår hur jobbigt det har varit . Och dom tror att jag mår bra. Jag har funnits där men inte fått något tbx , men jag har sakt det 1000 gånger nu men jag ska fan ändra mig nu. Tänker inte skriva HÄR hur jag ska ändra på mig. Men en sak är att jag ska försöka umgås med dom som VILL umgås med mig och som som inte hör av sig. Hejdå med er för er skiter jag i. YOLO ska det vara nu. Och för mig menar det att festa och ha kul för man lever bara en gång . Ååå har värsta planerna nu i slutet av sommaren och jag ska fan göra mitt liv värt att leva . Jag ska få ny vänner . Göra saker jag aldrig skulle göra om jag var gamla mathilda . Just saying



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0