Bra !

Gick upp halv 4 typ , öööööös regnade så dra ut kunde man verkligen inte . Fick bli en timmes liggande i soffan och kolla på film innan jag fixade mig och drog hemifrån. Humöret var inte på topp hemma så istället för att alla skulle klaga på mig så drog jag. Mötte en i klassen som jag snackade lite med innan jag drog till Ica för att handla lite saker som vi behövde. Imorgon blir det att gå upp 7 för att passa cp brorsan och sen vid 1 in till Södertälje för att köpa en bok åt Melli som jag ska skriva i vad jag gör osv med henne:) Uppdaterar innan jag åker till landet imorgon för det är världens sämsta täckning där ute! Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0