När lillhagaelever gjorde kaos i stockholm!

Hemkommen från en dag i stockholm ;3 Kanske inte sådär jäääätttekul men hellre det än skolan, right?
Tog tåget från östertälje till stockholms södra för att sedan gå massa olika platser i stockholm (bla drottninggatan,slottet..)
Fast gruppen jag och kajsa blev indelad i försvann från oss så då passade vi på att gå i lite butiker ( köpte fondation och sminkborttagning) innan vi gick och åt på Donken . Fan vad tjock jag kände mig....

Sorry för att det inte kom några inlägg igår  och förrigår! Datorn cp:a sig...


Bilder från stockholm:

                                  
                                      Jag och Elvira chillade med världens suraste människa!


                                  
                                               Världens gooooooodaste smothie! yuuuummmie

Puss&kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0