Tjenahej

Tjenahej tjatjatja!
Sitter just nu  @ kajsas place.  Väntar på att hennes kamera ska ladda klart , så blir det att spela in en video som senare hamnar på youtube och kanske här.. Hohohoho 
Vi tänkte köra en liten kareoke (stavning?) på mamma mia i våra nya fina skolkläder.
Fick ju dem idag så på något sätt måste man ju inviga dom lixom.
 
Idag , inget speciellt hände   . Var på begravning , hela morgonen i södertälje. Därav ingen skoldag för mig,
Skönt. Tog riktigt fina bilder , och då menar jag FINA. Kommer kanske upp här på bloggen så småningom.
Efter det yill maxi , handlade lite . 
Medans jag ändå var i södertälje köpte jag medicin som jag ska äta denna vecka. Inte mått så bra senaste dagarna så.Men detta är bara tillfälligt så ingen panik. Hahahaha
 
 
 
Okey fan mobba inte bilderna , alla är från 8an .(trodde själv jag var snyggast i världen då och då ser man bara ännu muppigare ut på bilderna) Sista bilden från våran trip 2 gbg 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0