K som i kram

Okey, nu ska jag inte dra FÖR sluthastande beslut MEN det känns faktiskt som om vi i klassen har det ok igen. Iaf vad jag tycker. Visst , vissa personer gillar inte vissa och tvärtom.
Men man behöver inte gilla alla. Men man kan även hålla god min och inte beté sig som skit mot den man ogillar.
Det är en tummen upp för mig!
Men nu är det ju så att det är avslutning imorgon ;) Först elevens val på dagen och på eftermiddagen en liten avslutning .
Ska bli så grymt kul att få lov eftersom jag har så mycket inplanterat :D
Julafton, nyår osv... TAGGISCH
Ps. Ni såg väl mina snygga spikes skor på instagram ?
Dom ska jag matcha med en ursnygg klänning på nyår , me like (y)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0