Har ni haft det bra under jul?

Godkväll och nu äntligen efter några dagar gör jag ett inlägg . Haft fullt upp dessa dagar med att handlat julklappar,firat jul och igår var jag på landet och där är det 0 täckning . Alla förutom jag har det.. Säkert dåliga 3 som inte vill att jag ska använda mobilen.. Dum operatör!

Har ni fått något fint i julklapp då?
Jag har fått mycket fint i julklapp men något jag mest gillar med julen är att ge bort. Och se hur glada folk blir för det
man själv engagerat sig :)
Jag har både gett min kisse missen och caramelle en julklapp :3
Min katt fick kattgodis och caramelle massa morötter som hon verkligen uppskattade!
I söndags åkte jag till Södertälje för att träffa mitt haff. Han är så jäääävlae snygg! 😍😍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MathildaKoskela

16årig hästtjej ifrån Nykvarn. Går barn&fritid i Huddinge.

RSS 2.0